Sunday 7 August 2011

Go away ‘pimpol’


Setelah berjaya mnghabiskan cuti aku yg x seberapa pnjang tu, aku mula percaya satu fakta sains yg mngatakn jerawat dimuka kta ni naik dgn beberapa faktor. Salah satunya faktor hormon. Percaya atau tidak rehat yg secukupnya mmpu mgawal kestabilan hormon kita. Tp x smua org la, mungkin segelintir. Oleh sbb aku berjaya mmbetulkn wktu tdo aku, mungkin sdikit sbyak tlah mnstabilkn hormon dlm bdan aku. Aku rasa la. Sbb abis je cuti, aku dpati jerawat2 nakal yg mnduduki muka KIUTku ni tlah berkurangan dan mula mninggalkn parut. Walaupun parut tu kelihatan agak sdikit, tp ttp mncacatkn mukaku. Kini aku mula mncari jlan bg mnghilangkn parut itu. Ada ke produk kat luar sna yg boleh hilangkn parut jerawat? Arap2 ada la. Bg kwan2 aku diluar sana yg mmpnyai msalah jerawat sperti aku, jdikanlah ini sbg titik mula ANDA tuk mnghilangkannya dengan mmbetulkan waktu tido. Mungkin jerawat naik kt muka korng sbb hormon x stabil kot. Hehehehehehe. Agak2 la. Dan satu lg, bg kwan2 kt luar sana tu. Korang ader ker cdangan tuk aku cri produk tuk hilangkan jerawat ni, x pun petua2. Nnti korang post2 laerk. Ape2 pun trimas yerk atas keperihatinan korng.

1 comment:

  1. ala jerawat sebijik kire comey leerrr.. hehe
    anyway tentu ler ader cream utk mghilangkn jerawat.. produk ini jarang berada d pasaran tp bleh le order ktv d'Apotic farmasi.. die x display tp ringan2 kn mulut bertanyer, nama cream nyer Benzyol proxide

    ReplyDelete